• רונן ענבר

האם אתם צריך אתר אינטרנט?

אתר אינטרנט הפך בעשור האחרון לחובה עבור כל עסק, קטן כגדול. הרבה מבעלי העסקים משקיעים כסף באתר רציני בהבנה כי מדובר בחלק משמעותי מהעסק והתכנית העסקית והשווקית שלו.


להפתעתי הרבה, רבים עדין שואלים אותי מדוע הם צריכים אתר אינטרנט אם יש להם דף פיסבוק או אינסטגרם חינם, מה שמאפשר להם נוכחות ברשת בהם הם מפרטים את פועלם. למעשה 46% מבעלי העסקים ציינו, בסקר כי הם לא צריכים אתר אינטרנט.


ובכן, כל נוכחות ברשת היא טובה והרשתות החברתיות הן דרך מצוינת להגיע לאנשים אבל חשוב לסקור כמה דברים כאשר מגבשים אסטרטגיית שווק לעסק:


האתר הוא חלון הראווה של העסק שלך

91% מהצרכנים טוענים שהם מחפשים במנוע חיפוש כדי לאתר עסקים מקומיים ולפחות 81% מהאנשים מחפשים עסק באינטרנט לפני שרוכשים ממנו או מזמינים ממנו שירות. ז"א שכאשר אנשים אינם מוצאים אתר אינטרנט של עסק הם מתייחסים אליו כעסק שולי, גם אם יש לו עמוד פייסבוק ועוברים לחפש עסק אחר דומה. ואם אין לכם אתר, אין לכם שום סיכוי לתפוס נתח מהשוק הזה. תוסיפו לכך את. העובדה כי האתר שלכם מציג את העסק שלכם ואתכם הכי טוב והוא זמין 24 שעות, 365 ימים בשנה, גם כשאתם לא זמינים, בחופשה או בטיול כך שלמעשה אתר פועל כאיש המכירות העסקי שלך, "תמיד פעיל" בשעות המשרד ומחוצה לו.



?מה חושבים בעלי העסקים קטנים
מה חושבים בעלי העסקים קטנים?

אתר מוסיף אמינות לעסק שלכם

הצרכן של המאה ה -21 הוא ספקן. למעשה, מחקר של חברת המחקר השווקי Blue Corona גילה כי 30% מהאנשים הצהירו כי הם לא סומכים על עסק ללא אתר ושהם לא יקנו מעסק כזה ולכן קיום אתר טוב מגביר באופן מידי את אמינותך כעסק לגיטימי. 75% מהאנשים צינו כי אתר המעוצב לא טוב מוריד את ערך העסק בעיניהם ואילו אתר טוב מעלה את אמינות העסק בעיניהם.


אם כן, הרושם הראשוני נחשב מאוד ואתרי האינטרנט מאפשרים לכם ליצור רושם חזק מאוד אם הם מעוצבים וכתובים כראוי.


הקמת אתר יחסוך לכם לבסוף זמן יקר

בין אם אתם משתמשים ברשימות תפוצה באימיילים, מקיימים שיחות טלפון/זום עם לקוחות או שולחים הצעות מחיר, תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים אורכת זמן. אתר האינטרנט שלך יכול לחסוך לך זמן זה על ידי מתן תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות.

מה זה אומר עבורך? אתה יכול להשקיע את הזמן שלך בדברים יקרי ערך יותר.


הרשתות החברתיות חוסמות אתכם מלהגיע למשתמשים

הרשתות החברתיות הן לא בשליטתכם, הן משנות את החוקים כל הזמן, יכולות להשעות אתכם בלי לציין מדוע והן יכולות להעלם עם כל "ההישגים הדיגיטאלים" שלכם. הן אינם מאפשרות לכם גמישות בפרסום או אפילו לבחור מי מחברכם יראה פוסט מסוים. למעשה הן מונעות מהפוסטים שלכם להגיע ליותר מ-4% מהחברים שלכם על-מנת שתצטרכו להוציא כסף על פרסום ממומן אצלם.


השימוש הטוב ביותר ברשתות החברתיות הוא להביא באמצעותם משתמשים לאתר שלכם ולבנות את הקהילה שם וכך ליצור "נכס דיגיטאלי" חזק, המתאים לכם כמו כפפה ליד, שייך לכם ואין עליו שום מגבלות תפוצה או תקנונים משתנים בהתאם לצורך של רשת חברתית כלשהיא.


השילוב בין אתר אינטרנט יעיל, עם בלוג בו תספקו מידע מקצועי חשוב או חדשותי לגבי העסק שלכם בשילוב פעילות ברשתות החברתיות הוא הפתרון הטוב ביותר לקדם אורגנית את העסק שלכם.


81% מבעלי האתרים אומרים שהאתר שלהם עזר להם לקדם את העסק


במאה ה- 21 ובמיוחד בימי קורונה בהם הסחר עובר לאינטרנט, אתר או חנות אינטרנט הם כבר לא "טוב שיהיה" אלא צורך בסיסי וחובה לכל עסק.


רוצים לקבל יותר פרטים? דברי איתי



38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול